Kawasaki Z 1000-parametry

Parametry

Silnik

rzędowy
Układ i liczba cylindrów
rzędowy, cylindrów: 4
Średnica cylindra
77,0 mm
Skok tloka
56,0 mm
Pojemność skokowa
1043 cm3
2-suw/4-suw
4
Rozrząd
dohc
Liczba zaworów na cylinder
4
Moc maksymalna kW
102 kW
Moc maksymalna KM
139 KM
Przy obrotach/min
9600 obr/min
Maksymalny mom obr
110,0 Nm
Przy obrotach/min
7800 obr/min
Zasilanie
wtrysk
Rozrusznik
b.d.
Stopień sprężania
11,8
Liczba biegów
6
Napęd tylnego koła
łańcuch
System oczyszczania spalin
katalizator regulowany + system dopalania spa                                                                                                                    

Kawaski Z 250-parametry

PARAMETRY

 Pojemność skokowa
246 ccm
 Typ silnika
Jednocylindrowy
 Ilość suwów
4
 Zasilanie
Gaźnik
 Układ rozrządu
SOHC
 Zapłon
Bateryjny
 Rozruch
Elektryczny
 System chłodzenia
Powietrze
 Skrzynia biegów
5 biegowa
 Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
 

Podwozie

 

 Zawieszenie przód
Widelec teleskopowy
 Hamulec przedni
Bębnowy
 Hamulec tylni
Bębnowy
 Układ wydechowy
Pojedynczy

Honda Crosstourer-parametry

Honda Crosstourer parametry

Jedną z najbardziej znaczących zmian jest zawieszenie. Z przodu znalazła się technika Big Piston Fork z katalogu Showa. Natomiast z tyłu, po raz pierwszy w motocyklach seryjnych zastosowano amortyzator dwururowy. Honda nazwała go Balance Free Rear Cushion i ogólnym założeniem jest, że składa się z rury zewnętrznej, zwanej zbiornikiem wyrównawczym oraz rury wewnętrznej, zwanej cylindrem roboczym. Celem zastosowania takiego rozwiązania ma być większa kontrola tłumień i lepsze wyczucie motocykla. Aby sztywność stała na jeszcze wyższym poziomie, na pokładzie znalazły się nowe felgi - 12-ramienne, odlewane z aluminium.

Typ Chłodzony cieczą, 4-suw, 16-zaworowy, DOHC, 4 cyl. w rzędzie
Pojemność 999.8cm3
Średnica x skok 76 x 55.1mm
Kompresja 12.3: 1
Max. moc 131kW/12,000min-1 (F-type: 78kW/11,000min-1 (95/1/EC))
Max. moment obrotowy 112Nm/8,500min-1 (F-type: 86Nm/7,000min-1 (95/1/EC))
System zasilania
Wtrysk PGM-DSFI elektroniczny wtrysk paliwa
Średnica przepustnicy 46mm
Filtr powietrza Suchy, panelowy filtr papierowy
Zbiornik paliwa 17.7 l
Spalanie 5.57 l / 100km - norma WMTC

 

 

Kawasaki Eliminator 125 -parametry

Kawasaki Eliminator 125 parametry

 

Pojemność skokowa
249 ccm
Typ silnika
Dwucylindrowy R2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
27.00 KM (19.7 kW)) przy 11800 RPM
Stopień sprężania
12.4:1
Średnica cylindra x skok tłoka
62.0 x 41.2 mm
Liczba zaworów na cylinder
4
Układ rozrządu
DOHC
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch

Honda African Twin-parametry

Motocykle zostały wyposażone w czterocylindrowe, rzędowe silniki czterosuwowe chłodzone cieczą z szesnastozaworową głowicą. Model produkowany był w czterech generacjach oznaczanych literami F1 - F4. Bliźniaczy model sportowy - CBR 600RR produkowany od 2003 roku zastąpił w roku 2006 model CBR 600 F4i. Honda wprowadziła ponownie model  w 2011 roku, jako uzupełnienie oferty o model sportowy z uniwersalnymi atrybutami.

 

Silnik czterosuwowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy, chłodzony cieczą
Moc 85 KM (63 kW) przy 11000 obr./min
50 KM (37 kW) przy 9000 obr./min
93 KM (68 kW) przy 11000 obr./min
50 KM (37 kW) przy 9000 obr./min
100 KM (74 kW) przy 12000 obr./min
50 KM (37 kW) przy 9500 obr./min
27 KM (20 kW) przy 9000 obr./min
98 KM (72 kW) przy 12000 obr./min
34 KM (25 kW) przy 9500 obr./min
98 KM (72 kW) przy 12000 obr./min
34 KM (25 kW) przy 9000 obr./min
106 KM (78 kW) przy 12500 obr./min
34 KM (25 kW) przy 9000 obr./min
109 KM (80 kW) przy 12500 obr./min 102 KM (75 kW) przy 12000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 9000 obr./min
48 Nm przy 4000 obr./min
63 Nm przy 9500 obr./min
51 Nm przy 4000 obr./min
63 Nm przy 10500 obr./min
48 Nm przy 4500 obr./min
37 Nm przy 4000 obr./min
63 Nm przy 10500 obr./min
48 Nm przy 4500 obr./min
63 Nm przy 10500 obr./min
40 Nm przy 4250 obr./min
65 Nm przy 10500 obr./min
40 Nm przy 4250 obr./min
63 Nm przy 10000 obr./min 64 Nm przy 10500 obr./min

Więcej artykułów…

  1. Honda VFR800F-parametry