Honda Crosstourer-parametry

Honda Crosstourer parametry

Jedną z najbardziej znaczących zmian jest zawieszenie. Z przodu znalazła się technika Big Piston Fork z katalogu Showa. Natomiast z tyłu, po raz pierwszy w motocyklach seryjnych zastosowano amortyzator dwururowy. Honda nazwała go Balance Free Rear Cushion i ogólnym założeniem jest, że składa się z rury zewnętrznej, zwanej zbiornikiem wyrównawczym oraz rury wewnętrznej, zwanej cylindrem roboczym. Celem zastosowania takiego rozwiązania ma być większa kontrola tłumień i lepsze wyczucie motocykla. Aby sztywność stała na jeszcze wyższym poziomie, na pokładzie znalazły się nowe felgi - 12-ramienne, odlewane z aluminium.

Typ Chłodzony cieczą, 4-suw, 16-zaworowy, DOHC, 4 cyl. w rzędzie
Pojemność 999.8cm3
Średnica x skok 76 x 55.1mm
Kompresja 12.3: 1
Max. moc 131kW/12,000min-1 (F-type: 78kW/11,000min-1 (95/1/EC))
Max. moment obrotowy 112Nm/8,500min-1 (F-type: 86Nm/7,000min-1 (95/1/EC))
System zasilania
Wtrysk PGM-DSFI elektroniczny wtrysk paliwa
Średnica przepustnicy 46mm
Filtr powietrza Suchy, panelowy filtr papierowy
Zbiornik paliwa 17.7 l
Spalanie 5.57 l / 100km - norma WMTC