Honda Crosstourer-parametry
- Szczegóły
- Kategoria: Honda
- Opublikowano: poniedziałek, 19, marzec 2018 12:08
- Marcin Madej
- Odsłony: 376
Honda Crosstourer parametry
Jedną z najbardziej znaczących zmian jest zawieszenie. Z przodu znalazła się technika Big Piston Fork z katalogu Showa. Natomiast z tyłu, po raz pierwszy w motocyklach seryjnych zastosowano amortyzator dwururowy. Honda nazwała go Balance Free Rear Cushion i ogólnym założeniem jest, że składa się z rury zewnętrznej, zwanej zbiornikiem wyrównawczym oraz rury wewnętrznej, zwanej cylindrem roboczym. Celem zastosowania takiego rozwiązania ma być większa kontrola tłumień i lepsze wyczucie motocykla. Aby sztywność stała na jeszcze wyższym poziomie, na pokładzie znalazły się nowe felgi - 12-ramienne, odlewane z aluminium.
Typ | Chłodzony cieczą, 4-suw, 16-zaworowy, DOHC, 4 cyl. w rzędzie |
Pojemność | 999.8cm3 |
Średnica x skok | 76 x 55.1mm |
Kompresja | 12.3: 1 |
Max. moc | 131kW/12,000min-1 (F-type: 78kW/11,000min-1 (95/1/EC)) |
Max. moment obrotowy | 112Nm/8,500min-1 (F-type: 86Nm/7,000min-1 (95/1/EC)) |
System zasilania | |
Wtrysk | PGM-DSFI elektroniczny wtrysk paliwa |
Średnica przepustnicy | 46mm |
Filtr powietrza | Suchy, panelowy filtr papierowy |
Zbiornik paliwa | 17.7 l |
Spalanie | 5.57 l / 100km - norma WMTC |